LEKCIJE ZA BUDUĆNOST

7. reli u Turskoj, od 13. do 16. septembra

LEKCIJE ZA BUDUĆNOST

Ponovo konkurentan, C3 WRC je, nažalost, poput svojih rivala, video kako je njegova uobičajena snaga testirana nad zahtevnom podlogom.

FILM O TRCI

Ovo je bio vikend premijera: prvi reli u Turskoj koji se održao u Marmarisu, i prvi put da Craig Breen vodi trku. U petak, Irac je bio najbrži na brzincu, dužem od trideset osam kilometara, koji je otvorio trku. Njegov miran i odmeren pristup mu je omogućio da bude drugi na kraju prvog kruga, na samo 6’’3 od vodećeg vozača, dok ga je Mads Ostberg (na trećem mestu sa 8’’2), koji je, takođe, imao odličan start, pratio poput senke. O tome svedoči i drugo najbrže vreme na ES 3, na 2’’1 iza vodećeg vozača, na otprilike dvadeset i dva kilometra. Ipak, uprkos pažnji posvećenoj izbegavanju najvećih prepreka, naša dva tima su, tokom popodneva, istovremeno, imala peh sa pucanjem pneumatika. Dok je Breen pao na osmo mesto, Ostbergu, koji je još uvek bio na petom mestu, zahtevna podloga je bila fatalna za oslanjanje, dok je kvar turbo punjača zaustavio Khalid Al Qassimija. Međutim, staze su, u subotu, bile još teže za nove generacije WRC-a, čija izdrživost, od njihovog uvođenja prošle godine, nije nikada testirana do ove mere, a ni Citroën Total Abu Dhabi WRT nije izuzet iz ovog pravila. Podloga nije izdržala snagu i ubrzo su se pojavili oštro kamenje i umetnuta kaldrma. Mads Ostberg se zaustavio zbog kvara turbo punjača, dok je Craig Breen, koji je dospeo do šeste pozicije, iako je imao nepovoljnu startnu poziciju (2.), morao da se povuče iz trke, jer mu se auto zapalilo. Ali, u nedelju, reli se ipak završio u pozitivnom raspoloženju, sa tri uzastopna druga najbrža vremena za Mads Ostberga, a Khalid Al Qassimi je obezbedio nekoliko poena za šampionat proizvođača.