April 30, 2020

CITROËN POSTPRODAJNE USLUGE

BRINEMO ZA VAŠE ZDRAVLJE, VAŠU BEZBEDNOST I VAŠU MOBILNOST

U ovo teško vreme u Citroën servisima činimo sve što je u našoj mogućnosti da nastavimo sa održavanjem i popravkama komercijalnih i putničkih vozila, kao i da pružimo kvalitetnu podršku našim klijentima u slučaju kvara. Želimo da doprinesemo i mobilnosti uslužnih delatnosti našim klijentima koji imaju neophodnu potrebu za svojim vozilom.
Naš prvenstveni prioritet je da zaštitimo zdravlje naših klijenata i naših zaposlenih donošenjem obaveznih mera zaštite u našim servisima:

⦁ Servisi rade samo na zakazivanje. Ukoliko nemate dogovoren termin molimo vas da ne dolazite u servis.
⦁ Za zaposlene i klijente obezbeđena su sredstva za dezinfekciju, zaštitne maske i rukavice. Prilikom ulaska i izlaska iz prijemnog dela u servisu svi posetioci treba da dezinfikuju ruke.
⦁ Neophodno je da se poštuje bezbedna distanca između ljudi i zbog toga je uveden idnividualni prijem i u prijemnom delu servisa istovremeno je dozvoljeno prisustvo samo jednog klijenta. Ukoliko se neko već nalazi u prijemnom delu sačekajte napolju ispred objekta da vas pozovu.
⦁ Ukoliko pri dolasku u u naše prostorije imate zdravstvene simptome kao što su kašalj ili temperatura najljubaznije vas molimo da odložite vaš zakazan termin dok ne uradite medicinsku proveru vašeg zdravlja.

Mi se trudimo da uradimo sve što je moguće kako bi zaštitili vaše zdravlje , vašu bezbednost i vašu mobilnost.
U Citroën servisima pažljivo se prati situacija i ažurira se radno vreme na dnevnom nivou saglasno sa uredbama Vlade i Ministarstva zdravlja. Imajte u vidu okolnosti u kojima radimo, neki servisi mogu da budu zatvoreni ili da imaju prilagođeno radno vreme. Molimo vas da kontaktirate vaš servis i proverite dostupnost pre nego što krenete na put.
Pazite na sebe i na svoje najbliže.
Тим Автонова KAB

ОСТАJEMO DOSTUPNI

Pronađite kontakt podatke Citroën servisa koji se nalaze u blizini vaše kuće.

Large-photo1_555x318

PRONAĐITE VAŠ CITROËN SERVIS

Kontaktirajte nas online koristeći kontakt formu

Large-photo2_555x318

KONTAKTIRAJTE SA SERVISOM

 

Zakažite termin online posle provere radnog vremena vašeg Citroën servisa.

Large-photo3_555x318

ZAKAŽITE TERMIN ONLINE

 

OSTAJEMO NA VAŠOJ STRANI

Large-photo4_555x318
Usluga Citroën Assistance je pomoć na putu koju mogu da koriste svi vlasnici vozila registrovanih od 01. januara 2019. godine i važeća je tokom trajanja prve dve godine Komercijalne garancije vašeg Citroën vozila i nesmetano funkcioniše tokom trajanja vanrednog stanja. U slučaju kvara molimo vas da kontaktirate Citroën Assistance pomoć na putu u Srbiji na sledeći broj telefona 011 333 12 33.

ODGOVARAMO NA VAŠA PITANJA

 

Ukoliko zakasnim sa proverom mog vozila oko njegovog redovnog održavanja, da li zadržavam garanciju?
Da. Molimo vas kontaktirajte vaš Citroën servis za više detalja.

⦁ Imam zakazanu intervenciju na svom vozilu koja nije hitna, kako mogu online da promenim termin?
Možete direktno da se javite u vaš Citroën servis ili da promenite termin online u email poruci koju ste dobili kao potvrdu da vam je zakazan prvi termin.

⦁ Koja vrsta servisne intervencije može da se uradi u mom servisu?
Sve. Možemo da uradimo sve uobičajene intervencije (održavanje, popravka..). Ipak, prioritet dobijaju hitne intervencije.

⦁ Da li su servisi otvoreni za sve klijente?
Da. Pobrinućemo se o vašem vozilu bez obzira da li ste fizičko ili pravno lice.

⦁ Moje vozilo je deo recall kampanje. Da li treba da dođem u moj servis?
Da. Vaša bezbednost je naš prioritet.

⦁ Da li Citroën Assistance pomoć na putu još uvek funkcioniše?
Da, ova usluga nesmetano funkcioniše. Citroën Assistance je nova usluga Citroën-a za besplatnu pomoć na putu koja važi za sva vozila registrovana nakon 01. januara 2019. godine. Citroën Assistance pomoć na putu je važeća tokom prve dve godine u vreme trajanja Komercijalne garancije vašeg Citroën vozila. U slučaju potrebe javite se na broj telefona 011 333 12 33.

Ako se na putu desi mehanička, električna ili elektronska neispravnost, pražnjenje baterije (12V) ili saobraćajna nesreća organizuje se prevoz vozila do najbližeg ovlašćenog servisa.

Ukoliko se popravka vozila ne može izvršiti tokom istog dana Citroën asistencija pruža mogućnost dobijanja zamenskog vozila do 4 radna dana.

Ako se popravka vozila ne može obaviti u istom danu za putnike je organizovano prenoćište u hotelu do 3 zvezdice u trajanju do 4 dana.

⦁ Da li servisi zaista mogu da primaju klijente?
Servisi rade prema regulativana i preporukama propisanim od strane Vlade Republike Srbije u vezi preuzimanja različitih mera za sprečavanje virusa COVID 19. Ovo omogućava svima bezbedno korišćenje vozila u privatne i profesionalne svrhe.