September 1, 2016

CXPERIENCE CONCEPT

CXPERIENCE CONCEPT

Ekskluzivno otkriven mesec dana pre početka svetskog salona u Parizu, Citroën CXPERIENCE CONCEPT predstavlja potrebu brenda da ispuni svoje obećanje
« Be Different, Feel Good» u segmentu velikih limuzina. Svojim izgledom, koji se razlikuje na prvi pogled, ovo novo konceptualno vozilo ruši kodove i ističe prednosti programa « Citroën Advanced Comfort®».

Hatchback limuzina dužine 4,85m, CXPERIENCE CONCEPT ističe želju Citroën-a da, u segmentu luksuznih vozila, ispuni svoje obećanje «Be Different, Feel Good». Ovo najnovije ostvarenje, osmišljeno na osnovama umeća i istorije brenda, odlikuje se opštom udobnošću, koja je prava Citroën-ova karakteristika. CXPERIENCE CONCEPT je najnoviji proizvod programa « Citroën Advanced Comfort ®», koji je osmišljen da putnicima pruži zadovoljstvo i udobnost. Ovaj program je u skladu sa dizajnom, tehničkim i tehnološkim razvojem novih modela Brenda i odražava želje kupaca, koje se stalno menjaju, i primenjuje se u svim fazama procesa dizajna.

POTVRĐENI IDENTITET

Svojim jedinstvenim i prepoznatljivim linijama, konceptualno vozilo CXPERIENCE preispituje pravila dizajna luksuznih limuzina, segmenta koji je blizak brendu i njegovoj istoriji. Konceptualno vozilo CXPERIENCE je aerodinamično i iz njegovog dizajna se vidi da je pažnja posvećena svakom detalju, a linije i vizuelna obeležja su jedinstvena za brend Citroën, pa se lako prepoznaju i pamte.

Osmišljen je u dizajnerskom centru u Veliziju (Vélizy) i predstavlja novi estetski identitet brenda. Spoljašnji izgled ovog inovativnog vozila je inspirisan naprednom tehnologijom, a kabina svetom nameštaja i putovanjima.

Impozantnim proporcijama (dužina : 4,85 m, širina : 2m), niskim krovom (visina :1,37m) i kratkim prepustima (3m međuosovinskog rastojanja), CXPERIENCE CONCEPT spaja dostojanstveni stav i fluidne oblike sa velikim felnama od 22 inča sa pet krakova.

Prednji deo čine čiste linije, uz jedinstveni svetlosni potpis, kao novu interpretaciju svetala na dva nivoa, koja su prepoznatljivi deo identiteta brenda Citroën. Posebnu pažnju privlače svetla u obliku slova V, koja vozilu daju napredni tehnološki izgled, a čine ih letvice, širine 3mm, među kojima su elegantno smešteni pokazivači pravca. U donjem delu, svetlosni potpis je upotpunjen sa 3 direkciona LED svetla sa svake strane.

Upečatljiv utisak ostavlja i zadnji deo automobila sa snažno izbačenim blatobranama, konkavnim zadnjim prozorom i pokretnim spojlerom na samom kraju, takođe, za bolju aerodinamiku. Zadnja 3D svetla, izvedena u laserskoj tehnologiji, takođe su u obliku slova V. Pokazivači pravca, koji su smešteni u sredini ispod tanke sjajne hromirane lajsne, daju vozilu CXPERIENCE CONCEPT jedinstveni i tehnološki izgled.

Među brojnim karakterističnim elementima dizajna, koji vozilu CXPERIENCE daju jedinstveni izgled, ističu se zadnja vrata koja se pružaju do samog vrha krova i otvaraju pod uglom od 90° (na nivou točkova), što olakšava ulazak. Vrata pružaju sjajan pogled na prostranu luksuznu kabinu u kojoj je udobnost u prvom planu i koja poziva na putovanje.


UNUTRAŠNJOST OPLEMENJENA FLUIDNIM LINIJAMA

Inspirisana svetom arhitekture, uređenja enterijera i nameštaja, kabina vozila CXPERIENCE CONCEPT se odlikuje čistim i modernim linijama. Kabina je od vrhunskih materijala limun žute boje koja je sinonim svežine i optimizma.

Ne lebdećoj komandnoj tabli vodoravnog dizajna ističe se upravljač sa jednim krakom, koji podseća na istoriju brenda. Komandna tabla je trodimenzionalnog izgleda zahvaljujući cevastom profilu koji se u jednom komadu proteže od desnih do levih zadnjih vrata.

Posebna pažnja je posvećena dizajnu sedišta presvučenih žutom mrežastom tkaninom. Poput komandne table, poleđina naslona je izrađena od orahovine elegantne svetle nijanse. Obloge vrata su udubljene i izgrađene od vrhunskih materijala. Zelena tkanina, sa geometrijskim uzorkom, u skladu je sa bojom karoserije, a u kontrastu sa unutrašnjim ambijentom. Ravni penasti pod je izrađen po meri i presvučen je tamnom kožom nepravilnog uzorka. Sa ove strane se nalaze široki hromirani pragovi koji ističu pažljivo izabrane boje i materijale.

Nedavno je povodom svetske konvencije za novi C3, koja je okupila više od 2000 predstavnika brenda iz više od 36 zemalja, Citroën je izazvao iznenađenje otkrivajući konceptualno vozilo CXPERIENCE, koje će javnosti da bude predstavljeno na Salonu automobila u Parizu.