October 10, 2017

CITROËN RACING NASTAVLJA SVOJ PUT POBEDE

CITROËN RACING NASTAVLJA SVOJ PUT POBEDE

Sa pobedom Kris Mika/Pol Nagla i sa osvojenim šestim mestom Stefan Lefevra/Gaben Moroa, Citroën Total Abu Dhabi WRT je imao najbolji vikend od početka godine. Povodom jedinog mešovitog relija u sezoni, ekipa pod vođstvom Iv Matona je pokazala potencijal modela C3 WRC na svim terenima i potvrdila uspešan rad koji je preduzet poslednjih meseci.  

FILM O TRCI

Reli u Španiji je počeo u petak ujutro sa prvom etapom na zemljanom terenu.

Vožnja između ostalog zavisi od tipa tla, temperature, vlažnosti ili korišćenih guma pa se trka se brzo pretvorila u bitku između šest vozača!

U ovoj vodećoj grupi je bio Kris Mik. Nakon što je odvozao najbolje vreme, u podne je bio na petom mestu, i to uprkos gumama koje su trpele vrućinu i asfaltne delove Tera Alte. Popodne, Britanac se pokazao kao najbrži u petoj etapi i popeo se na treće mesto u generalnom plasmanu, na 3’’ od vodećeg vozača.

Stefan Lefevr se vratio u takmičenje posle duge pauze, suočio se sa putanjom koju je, do tada, slabo poznavao, i imao težak početak relija. Mladi Francuz nije napravio nijednu grešku i uspeo je da smanji rastojanje od vodećih vozača. Na kraju prvog dana, bio je na devetom mestu.

Posle duge asistencije koja je trajala 1h15, tokom koje su mehaničari pripremali vozilo za asfalt, reli se nastavio na širokim i brzim putevima Katalonije. Iako je, u El Montmelu kratko pljuštalo, Kris Mik je osvojio scratch. U sledećem specijalu, ponovo se pokazao petnaest sekundi brži od svojih rivala.

Kao i dan ranije, Stefan Lefevr se upoznavao sa specijalama. Zatim je iskoristio stečeno iskustvo kako bi podigao nivo vožnje, ne napravivši pri tom nijednu grešku. Nakon ove druge etape, on je bio osmi.

Treći dan (nedelja) je bio podeljen u šest specijala, koje su povezane bez asistencije. U tami Albiol-a  vozač C3 WRC br.7 je potpisao scratch.

Jutro je odgovaralo i Stefanu Lefevru koji je pratio Mads Ostberga. Izjednačen sa Norvežaninom na četrnaestoj etapi, bio je brži u dva sledeća specijala da bi se približio na 16’’. Istovremeno, zbog odustajanja Lapija i Nevila, penje se na šesto mesto.

Ipak, nije mogao da nastavi svoje napredovanje zbog manjeg problema sa hidraulikom, a zatim sa radio predajnikom u pretposlednjoj specijali. Odlučio je da zadrži šesto mesto u finišu.

Nakon što je osvojio dva dodatna scratcha – Kris Mik je, takođe, popustio u Power Stage-u. Ipak je osvojio drugo vreme pre nego što se popeo na krov svog C3 WRC-a kako bi proslavio pobedu!