September 1, 2023

CITROËN REDEFINIŠE SVOJ GAMU ZA LAKŠI PROCES KUPOVINE I BOLJE KORISNIČKO ISKUSTVO

Citroën ove jeseni redefiniše svoju paletu modela, smanjenu na tri verzije umesto pet, pod nazivom YOU, PLUS i MAX, od kojih svaka nudi do pet paketa opcija.

Citroën asortiman je redizajniran kako bi bio lakši za razumevanje i jednostavniji za korišćenje. Ovo pomaže da se olakša kupovno iskustvo i odražava nove potrošačke trendove.

Nova paleta opreme dizajnirana je tako da ispuni očekivanja kupaca na najbolji način, fokusirajući se na sve ono što kupce najviše interesuje. Na taj način imaju koristi od boljeg iskustva sa brendom kroz veću transparentnost.

Osim što će asortiman učiniti lakšim za razumevanje, ovaj proces pojednostavljenja će koristiti kupcima kroz bolju kontrolu budžeta i kraće vreme isporuke.

Sada je sve fokusirano na tri nivoa opreme pod nazivom YOU, PLUS i MAX, koji menjaju postojeće verzije Live, Feel, Feel Pack, Shine i Shine Pack.

Ova promena je odgovor na očekivanja kupaca i prodajne mreže da ponude budu jasnije i čitljivije. Pružajući bolje razumevanje nadogradnje opreme i različitih dostupnih opcija, Citroën kupcima olakšava proces kupovine i povećava poverenje. Nudeći odgovarajuće nivoe opreme i dobro definisane pakete opcija, brend pruža rešenja prilagođena kupčevim potrebama i životnom stilu.

Ova želja za pojednostavljenjem dodatno će podstaći konkurentne cene i poboljšano vreme isporuke zahvaljujući smanjenju raznolikosti. Novi pristup je u potpunosti u skladu sa novim navikama kupaca, posebno sa usponom kompaktnijeg digitalnog sveta i Citroën-ovom željom da krene ka pravednijoj i uravnoteženijoj politici cena u svim regionima.

 

POJEDNOSTAVLJEN FOKUS, SAMO NA ONO ŠTO JE POTREBNO

Pet postojećih verzija – Live, Feel, Feel Pack, Shine i Shine Pack – sada su YOU, PLUS i MAX. Ponude su dizajnirane da zadovolje potrebe kupaca, sa nivoima opreme prilagođenim njihovim željama i životnom stilu. Izbor je fokusiran na osnovne potrebe kupaca, nudeći pravi nivo opreme za svaki nivo cene.

Ne ulazeći u detalje opreme svakog modela, zajednička nit za sve njih su pojmovi stil i udobnosti, istinske karakteristike Citroën-a. Za C4 i C4 X, na primer, prvi nivo opreme YOU pruža direktan pristup svetu Citroën udobnosti, sa standardnom opremom kao što su Hidraulični Progresivni Jastuci, odličan nivo konekcije sa ekranom osetljivim na dodir od 10“ u kombinaciji sa bežičnim povezivanjem pametnog telefona i  pomoć u vožnji gde spadaju i zadnji parking senzori. Nivo opreme PLUS pojačava Citroën iskustvo sa Citroën Advanced Comfort sedištima, kamerom za parkiranje unazad i 18” aluminijumskim felnama. Konačno, nadogradnja koju nudi MAX verzija dodaje opremu koja povećava korisničko zadovoljstvo, sa pristupom vozilu bez dodatne upotrebe ključa, povezanim navigacionim sistemom, head-up displejom ispred vozača ili prilagodljivim tempomatom sa funkcijom Stop & Go. Stil svakako nije zaboravljen, pored ostalog tu su zatamnjena zadnja stakla ili 18“ aluminijumske felne.

Ograničena politika paketa opcija čini ponudu jednostavnijom, do pet paketa po verziji. Boja karoserije ostaje kao izbor kupca nezavisno od verzija i paketa opreme. Na osnovu analize porudžbina i povratnih informacija, usvojen je novi pristup kojim se izbegava da kupci moraju da pronađu, a zatim izaberu između mnogih opcija, onu koja najbolje odgovara njihovom profilu. Za C4 i C4 X postoji paket za tehnofile sa bežičnim punjenjem, pogledom od 360° za manevre pri parkiranju i autonomnom asistencijom u vožnji nivoa 2. Za kupce koji žive u regionima sa hladnim zimama u ponudi je paket koji uključuje grejana sedišta i volan.

U međuvremenu, ograničene serije će se i dalje nuditi i to je upravo ono što će nova kolekcija E-SERIES učiniti u bliskoj budućnosti.

 

UNAPREĐENO ISKUSTVO KUPCA

Polazna tačka svih promena je slušanje šta kupci žele kroz distributivnu mrežu, ali i uz pomoć alata Citroen Advisor koji omogućava kupcima da na potpuno transparentan način objave komentare i mišljenja o proizvodima brenda, prodajnim mestima i ponudi usluga.

Pojednostavljenje i jasnoća opreme će korisnicima olakšati izbor, što je jedno od njihovih glavnih očekivanja. Sa užim opsegom, proces kupovine postaje manje složen, a celokupno iskustvo daleko lakše.

Ovo poboljšanje u procesu koji će podstaći klimu poverenja i transparentnosti odraziće se i na dilere. Citroen nastavlja da se oslanja na snažnu prodajnu mrežu koja preduzima velike promene kako bi zadovoljila potrebe kupaca.

Ovo pojednostavljenje opsega je takođe glavna prednost na digitalnom putovanju. Veb stranica, koja je prvi medij koji koriste kupci kada traže informacije o novom modelu, transparentna je i koncizna i na pravi način pruža jasne informacije. Takođe, nudi kupcima jednostavne faze konfigurisanja proizvoda i pojednostavljene puteve kupovine. Nova Citroën strategija je, takođe, korak ka budućim novim marketinškim kanalima kao što je onlajn prodaja, sa rešenjima koja su spremna da direktno odgovore na potrebe kupaca.

Smanjenje raznolikosti pored ostalog omogućava optimizaciju proizvodnje, olakšava upravljanje zalihama i poboljšava kontrolu troškova. Za kupce to znači razumne cene i kraće vreme isporuke. Ovo je dodatni element u popularnosti Citroën-a, čija je ambicija da pruži konkretne odgovore na društvene izazove u korist transparentnijih i atraktivnijih cena koje su identične u svim prodajnim kanalima.