Voir le contenu
KONCEPTUALNO VOZILO CITROËN ELO: SMALL IS THE NEW BIG MALI KOJI GLEDA VELIKOG

CONCEPTUALNO VOZILO CITROËN ELO: SMALL IS THE NEW BIG

MALI KOJI GLEDA VELIKOG

  • Citroën predstavlja konceptualno vozilo ELO, laboratoriju ideja, koja utelovljuje vrednosti inovacije i kreativnosti brenda, i koja okuplja smernice i pravce razmišljanja za budućnost.
  • Istovremeno odgovoran, pristupačan, prostran i funkcionalan, ELO istražuje novi pravac koji, na optimističan i pametan način, odgovara na savremene izazove.
  • ELO, mali koji gleda velikog! Mali po dimenzijama, ali koji iznenađuje prostranom unutrašnjošću i modularnošću, zahvaljujući optimalnoj iskorišćenosti 100% električne arhitekture. U kompaktnom gabaritu od 4,10m, on nudi kabinu osmišljenu kao pravi modularni prostor, sposoban da primi do 6 osoba.
  • Potpuno usklađen sa vremenom, ELO je više od sredstva mobilnosti i osmišljen je da olakša život u pokretu u svim njegovim segmentima: kretanje, odmor, razonoda, rad. Odatle i ime ELO : REST, PLAY, WORK.
  • Citroën se oslonio na stručnost partnera, Goodyear i Decathlon, kako bi razvio praktične, tehničke i izdržljive materijale.
  • ELO je rava kapsula svežine i energije.

 

Citroën otkriva ELO, konceptualno vozilo koje otvara novo poglavlje za brend. Kao nastavak modela OLI, predstavljenog 2022. godine, ELO je laboratorija ideja, koja istražuje nove teritorije i inspiriše Citroënova promišljanja o budućnosti. Smeo, pametan, kreativan i usmeren na osećaj prijatnosti, on savršeno oslikava vrednosti Citroëna. Veran, više od jednog veka, inovacijama u službi slobode kretanja i lakšeg života, Citroën potvrđuje svoju pionirsku ulogu u eri u kojoj se stilovi života brzo menjaju. ELO utelovljuje tu nameru da, unapred, predvidi potrebe sveta u pokretu: to je zabavno, domišljato, pristupačno, prostrano i odgovorno prevozno sredstvo koje nudi proširenu i ponovo osmišljenu viziju mobilnosti, koja će da podrži sve ritmove svojih korisnika.

 

Crpeći iz sopstvene smelosti i umeća, Citroën, danas, istražuje potpuno nova rešenja za ponovno osmišljavanje prostranosti i duha monovolumena, kao i za vozila za zabavu. Oslanjajući se na arhitekturu od početka osmišljenu za električni pogon, brend oslobađa nove zapremine i promišlja kabinu kao prostor koji je praktičan, funkcionalan i pristupačan. Ova ambicija je oslikana u modelu ELO, «malom koji misli veliko», pravoj “tiny house” na točkovima, punoj pametnih rešenja i čija spoljašnja kompaktnost stoji u kontrastu sa iznenađujuće velikim i modularnim unutrašnjim prostorom koji redefiniše upotrebu i udobnost na putu.

 

ELO je zamišljen kao pravi životni prostor i kao saputnik za svaki dan: mesto za odmor, igru ili rad — REST, PLAY, WORK — zahvaljujući intuitivnoj modularnosti. Potpuno koristi prednosti 100% električne arhitekture i nudi izuzetnu prostranost. Sa svojim kompaktnim dizajnom monovolumena (4,10 m), on se lako snalazi u urbanoj sredini, svom prirodnom okruženju, ali i poziva na beg, predah i boravak na otvorenom. Zahvaljujući veoma prostranoj i modularnoj kabini koja može da primi do šest osoba, on odgovara tempu života koji se ubrzava između putovanja, porodičnih aktivnosti, rada od kuće ili spontanih izleta. Sa svojim modernim, živopisnim i vedrim dizajnom, kao i svim funkcijama koje nudi, on je prava energična kapsula za aktivni život.

 

Sa ELO-m nije korisnik taj koji se prilagođava vozilu, već se vozilo prilagođava korisnikovim potrebama. U osnovnoj konfiguraciji, on se predstavlja sa četiri sedišta i sa vozačevim sedištem postavljenim u sredini, koje pruža novo iskustvo preglednosti uz vetrobran od 180° i uz moderni interfejs, dok putnici pozadi uživaju u ogromnom prostoru. Ovo suvozačevo sedište može da se okrene ako je to potrebno za rad ili za razgovor. Takođe, ako je potrebno, dva dodatna sedišta mogu da se izvade, čime se dobija kapacitet za 6 osoba. On može da se transformiše i u prostor za spavanje za dve osobe, u kućni bioskop, u izvor energije… ELO osvežava svet mobilnosti i postaje katalizator za zajedničke trenutke u paru, porodici ili sa prijateljima.

 

Dizajneri su osmislili ovo konceptualno vozilo do najsitnijih detalja, uz zadovoljstvo razmene znanja sa dva partnera koji dele istu želju da pokrenu ljude i da razvijaju tehničke, održive i odgovorne materijale. Decathlon, čiji je dizajnerski tim doprineo svojom stručnošću u sportskim i outdoor potrebama, omogućava osmišljavanje novih funkcija i primenu inovativnih materijala; a Goodyear je razvio nove inteligentne pneumatike koji su orijentisani prema vožnji na otvorenom.

 

« ELO je nova etapa u izuzetnom periodu za Citroën, obeleženim potpunim obnavljanjem game u roku od dve godine, kao i našim ulaskom u svetsko prvenstvo ABB FIA formule E. ELO je laboratorija ideja koja savršeno oslikava Citroënove vrednosti i koja otvara perspektive. On ispunjava sve kriterijume koji su činili DNK brenda više od 100 godina i koje želim da negujem i u godinama koje dolaze: kreativnost, smelost, pristupačnost, odgovornost, domišljatost i posvećenost dobrobiti. Potpuno je usklađen sa svojim vremenom i donosi konkretna, inovativna rešenja za podsticanje slobode kretanja i za bolji život. Prepun je pametnih i jednostavnih tehnologija koje olakšavaju svakodnevnicu. ELO je snažna poruka koja nosi našu viziju onoga što Citroën treba da bude. »  Xavier Chardon

 

«Veoma smo ponosni na ELO, jer on predstavlja savršenu suštinu onoga što dizajn treba da bude : spoj stila i funkcije. ELO je kapsula energije kroz svoju živopisnost i dopadljivost, svoju savremenost, ali i kroz sve mogućnosti koje nudi za uživanje u intenzivnom i bogatom životu. Dizajnerski timovi Citroëna su uživali u osmišljavanju modela koji je, svojim svakim detaljem, zamišljen da bude praktičan, zabavan i domišljat. Razmena znanja sa dizajnerima Goodyeara i Decathlona je bila, izuzetno, inspirativna i podsticajna zahvaljujući kreativnim i tehničkim rešenjima koja su nam doneli».  Pierre Leclercq, direktor za dizajn