Novi Berlingo Van, Jumpy i Jumper biće među prvim modelima koji će ponosno prikazati novi Citroënov identitet sa novim logom. Citroënov stil evoluira, naročito u prednjem delu i na kontrolnoj tabli. Ovi modeli zadržavaju sve kvalitete i usvajaju mnogobrojne optimizacije za svakodnevni mir, kao što su udobnosti, konektivnosti, pomoć u vožnji i motori.
NOVI CITROËN BERLINGO VAN, ekskluzivno i po prvi put, nudi sedišta Advanced Comfort®. Takođe nudi i novu digitalnu multimediju i sisteme za info-zabavu koji koriste ekran od 10 inča, kao i domet povećan za 20%, da bi se dostiglo 330 km (mešovita vožnja WLTP, homologacija je u toku), pojačanu pomoć pri parkiranju, Highway Driver Assist pomoć u vožnji na autoputu, Surround Rear Vision koji se oslanja na centralni digitalni retrovizor, itd..
NOVI CITROËN JUMPY sada ima novi volan sa integrisanim komandama, komandu tablu sa novim pregradama, novu 100% digitalnu instrument tablu i sistem za info-zabavu na centralnom HD ekranu od 10 inča sa konektovanom navigacijom, povećani domet sa električnim motorom od 350 km (mešovita vožnja WLTP, homologacija je u toku), nove sisteme za pomoć u vožnji, itd..
NOVI CITROËN JUMPER se takođe menja. On ima novu paletu dizel motora, po prvi put automatski menjač, 100% električni motor, (sa hidrogenom u 2024.), 100% digitalnu instrument tablu, sistem za info-zabavu na centralnom HD ekranu od 10 inča sa konektovanom navigacijom, aktivnu asistenciju pri parkiranju, električnu ručnu kočnicu, digitalni unutrašnji retrovizor, itd..
Obnavljajući svoje modele Berlingo Van, Jumpy i Jumper, Citroën namerava da dodatno ojača svoju čvrstu poziciju na tržištu. Nova gama, veća i raznolika, odgovara više nego ikad, na rastuću potrebu profesionalaca za održivom mobilnošću sa 100% električnom ponudom.
Citroën je oduvek bio partner profesionalaca. Od kombija 2CV do Berlingo Van, preko legendarnog Type H ili neočekivanog My Ami Cargo, brend je nastavio da menja pravila kako bi mobilnost učinio pristupačnom svim kompanijama i kako bi odgovorio na njihove potrebe i podržao ih u razvoju.
Bilo da ispunjava zahteve nekog zanatlije, srednje ili multinacionalne kompanije, Citroën ima pravo rešenje i znanje. Brend sada ima na tržištu najširi i najraznovrsniji asortiman lakih dostavnih vozila. Citroën nudi sve zapremine, od 0,5 m3 sa modelom Ami Cargo do 17 m3 sa Jumperom, kao i sve motore: sa unutrašnjim sagorevanjem, električne pa čak i na vodonik.
Velika i raznovrsna gama zasnovana je na vrednostima Citroëna: izuzetna udobnost i pametni dizajn koji omogućavaju da se svakodnevno koristi svaki kubni centimetar.
Asortimanom sa visokim performansama Citroën je izgradio odnos poverenja sa svojim profesionalnim klijentima u Evropi zahvaljujući mreži stručnjaka posvećenih lakim dostavnim vozilima. Citroën je glavni igrač na tržištu, kada su laka dostavna vozila u pitanju, sa 8.3 % tržišta u Evropskoj Uniji u 2022. Godini, a Ami Cargo, Berlingo Van, Jumpy i Jumper predstavljaju 30% od ukupne prodaje brenda.
1. NOVI CITROËN BERLINGO VAN
Reper na tržištu malih furgona, Berlingo Van usvaja novi Citroënov potpis. Udobnost u vožnji je optimizovana, emisija štetnih gaosva je 0%, a domet je povećan za 20 % na 330 km (mešovita vožnja WLTP, homologacija je u toku).
Još od malog furgona 2CV, Citroën je uvek bio glavni igrač na ovom veoma važnom i konkurentnom tržištu. Tri uzastopne generacije Berlinga Van nisu prestajale da se razvijaju kako bi se što bolje zadovoljile potrebe profesionalaca. Danas, novi Berlingo Van ulazi u novu etapu.
NOVI SPOLJAŠNJI I UNUTRAŠNJI DIZAJN
Što se tiče spoljašnjeg stila, novi Berlingo Van je usvojio poslednji dizajn brenda po pitanju vertikalnijeg i potpuno redizajniranog predjeg dela, od prednjih rešetaka do branika i farova. «Pogled» Berlinga Van na ovaj način prikazuje više osobenosti i naglašava dinamičnost i robusnost. Sa bočne strane, razvoj stila se prvenstveno vidi u točkovima koji prikazuju novi stil. Ponuđena je i nova boja karoserije: plava Kiama.
Putnički prostor je redizajniran i od sada uključuje još bolju ergonomiju. Kvalitet završne obrade je takođe poboljšan. U gornjem delu nova instrument tabla ima novi HD ekran na dodir od 10 inča. Na volanu, koji je takođe nov, komande vam omogućavaju da upravljate tempomatom i audio sistemom. U slučaju verzije sa električnim motorom iza volana se nalaze nove ručice za upravljanje povratom energije u zavisnosti od nivoa napunjenosti.
NOVA SEDIŠTA CITROËN ADVANCED COMFORT
Bilo da se radi o putničkim ili dostavnim vozilima, udobnost je Citroënov prioritet. Novi Berlingo Van može da ima sedišta Advanced Comfort® koja će ceniti svi profesionalci koji provode mnogo sati u svom vozilu. Citroënova ekskluzivna sedišta Citroën Advanced Comfort® kod novog Berlinga Van se razlikuju razrađenom arhitekturom povezanom sa posebnim bočnim podupiračima, kao i visokokvalitetnom penom i platnom.
DIGITALIZOVANA KABINA KOJA OLAKŠAVA SVAKODNEVNI ŽIVOT
Udobnost pri korišćenju je garancija optimalnih profesionalnih performansi. Zbog toga, novi Berlingo Van nudi svojim korisnicima najnovije tehnologije koje olakšavaju svakodnevni život. Kad je u pitanju info-zabava, sve se menja:
₋ Na početnom nivou, My Citroën Play sa smartphone station, integrisanom stanicom za pametni telefon. Pristupačno i pametno, ovo potpuno savremeno rešenje omogućava vozaču da poveže svoj telefon sa vozilom i da sluša muziku ili da zove preko audio sistema vozila, kao i da lako koristi aplikaciju navigacije pametnog telefona. Za veću sigurnost vozača, sistemom može da se upravlja sa komandi na volanu ili preko glasovnog upravljanja na telefonu.
₋ Novi Berlingo Van može da ima u sredini nove instrument table iz dva nivoa ekran od 10’’. Ekran na dodir omogućava upravljanje novim Citroënovim sistemima za multimedije:
o Novi sistem za info-zabavu My Citroën Play povezan sa standardnim ekranom od 10’’ omogućava da se sluša radio i nudi funkciju bežičnog kopiranja pametnog telefona. Kompatibilan je sa aplikacijama Apple CarPlay i Android Auto. Ergonomski omoguaćava prikaz i sa kamere za kretanje unazad.
o Novi sistem My Citroën Drive Plus povezan sa HD ekranom od 10’’. Dostupan sa 3D konektovanim navigacionim sistemom omogućava veoma lako korišćenje. Sistem inspiran vidžetima sa pametnih telefona omogućava upravljanje različitim funkcijama medija, a ekran visoke rezolucije omogućava i prikaz sa kamere za kretanje unazad.
₋ Bežični punjač za pametni telefon je posebno praktičan i smešten na centralnoj konzoli. Dostupan je preko paketa Techno koji uključuje i otvaranje i pokretanje vozila bez ključa, kao i automatski klima uređaj. Dostupne su i dve USB utičnice.
NOVI SISTEMI ZA POMOĆ U VOŽNJI
Povećanje udobnosti znači smanjenje napora za vozača. Iz tog razloga, novi Berlingo nudi različite pomoći u vožnji.
₋ Poboljšana verzija: funkcija Dynamic Surround Vision projektovana direktno na centralni digitalni retrovizor: oči i iza glave i sa strane. Često je teško imati preciznu sliku okoline kada se vozi zatvoreni furgon, pa novi Berlingo Van ima dve kamere: jednu iznad zadnjih vrata, a drugu, novu, ispod spoljašnjeg retrovizora sa suvozačeve strane. Direktno projektovana na široki centralni retrovizor, slika omogućava da tokom vožnje stalno imate pogled na ono što se dešava iza, čak i ako lim zaklanja pogled. Pri parkiranju, prikazana slika prikazuje i mrtve uglove.
₋ Pojačana pomoć pri parkiranju. Od sada novi Berlingo Van ima 12 senzora za prepreke koji su smešteni između prednjeg i zadnjeg dela vozila.
₋ Tehnologije u službi jednostavnosti: novi sistem na Berlingu Van, Highway Driver Assist, povezuje prilagodljiv tempomat sa funkcijom Stop & Go i zadržava vozilo u njegovoj traci. On upotpunjuje set tehnologija za veću sigurnost i udobnost, kao što su upozorenje za umor vozača, čitanje znakova sa ograničenjem brzine, pomoć pri ostajanju u traci, automatsko naglo kočenje sa detekcijom pešaka i biciklista i limitator brzine.
EFIKASNIJI NEGO IKAD SA ŠIROKOM GAMOM MOTORA
Da bi se zadovoljile sve potrebe profesionalaca, Citroën na novom Berlingu Van, nudi široku gamu motora. Što se tiče motora sa unutrašnjim sagorevanjem tu je PureTech benzinski motor od 110 ks, kao i BlueHDi dizel motori od 100 i 130 KS. ë-Berlingo zadržava 100% električni motor od 136 KS za maksimalni obrtni momenat od 270 Nm, povezan sa novom baterijom od 50 kWh.
Zahvaljujući radu na efikasnosti, pored nula posto emisije štetnih gasova, novi ë-Berlingo Van sad, predstavlja standard u segmentu sa dometom do 330 km (WLTP mešoviti ciklus, homologacija u toku), odnosno 20% više nego na prethodnom modelu. Domet može da se poveća zahvaljujući novom sistemu za regenerativno kočenje koji može da se aktivira preko ručica na volanu.
I dalje su dostupna tri načina vožnje: Eco za stavljanje naglaska na domet, Power za maksimalne performanse, i Normal.
Ë-Berlingo Van može, kao opciju, da ima i toplotnu pumpu koja omogućava da se kabina zagreje tokom zime bez trošenja baterije, pa samim tim ne dolazi do smanjenja dometa.
Ë-Berlingo Van je opremljen ugrađenim punjačem od 7,4 kW i kao opcija može da ima trofazni punjač od 11 kW koji omogućava lako punjenje.
Sa wall-boxa od 7,4 kW, kompletno punjenje je moguće za 7 sati i 30 minuta, dok je na wall-boxu od 11 kW dovoljno 5 sati. Ë-Berlingo Van je na najvišem nivou u svom segmentu po kratkom vremenu punjenja: 30 minuta za punjenje baterije od 0 do 80 % na javnom punjaču od 100 kW.
ŠIROKI IZBOR KAROSERIJA
Novi Berlingo Van je zadržao modularnost i zapreminu utovara zbog kojih je njegov prethodnik bio uspešan. Sa svim motorima, on ima 2 ili 3 sedišta i dve dužine: M od 4,40 m i XL od 4,75 m. Korisna zapremina dostiže do 4,4 m3, a korisna nosivost do 1 tone (780 kg sa električnim motorom). Naravno, na Berlingu Van je zadržana verzija sa produženom kabinom. Naslon centralnog sedišta može da se preklopi da bi se pretvorilo u stočić, a bočno sedište može dodatno da se preklopi kako bi se omogućio unos dugih predmeta.
2. NOVI CITROËN JUMPY
Novi Citroën Jumpy predstavlja reper po pitanju polivalentnosti sa novom dodatnom opremom za udobnost i sigurnost, kao i sa sve konkuretnijom gamom motora, od BlueHDi dizel motora do motora na vodonik, uključujući i ë-Jumpy čija se efikasnost poboljšava.
Novi Jumpy, to je dostavno vozilo koje sve zna da radi! Prostran, sa tovarnom zapreminom koja može da stigne do 6,6 m3, kome je udobno u gradu sa svojom kompaktnom veličinom. Sa radijusom okretanja od 12,4 m i visinom od 1,90 m pogodan je za različite namene, a novi izgled povećava njegovu privlačnost.
ELEGANTNIJI, MODERNIJI
Novi Jumpy predstavlja novi prednji deo sa poboljšanim branikom, novim LED svetlima i potpuno novim rešetkama sa novim Citroën potpisom. Na bočnim stranama nova boja felni upotpunjuje ovu novu estetiku, kao i nova siva Titane boja karoserije.
Nova kontrolna tabla sa novim dizajnom ima i novi ukras. Ona nije samo elegantnija, ona je i praktičnija sa većim postojećim i sa novim dodatnim pregradama. Naročito u gornjem delu gde su držači za čaše dizajnirani tako da mogu da se u njih postave i pametni telefoni, tu su i nove gornje pregrade za tablete. Na ovaj način Jumpy predstavlja pravi produžetak kancelarije. Volan je nov, sa različitim integrisanim komandama (pomoć u vožnji, telefon, radio, itd.), a može i da se zagreje.
KONEKTIVNOST U SLUŽBI EFIKASNOSTI
₋ 100% digitalna instrument tabla od 10 inča nalazi se u novom Jumpy-ju. Serijski u Jumpy-ju se nalazi crno-bela digitalna instrument tabla, ali u opciji može da se izabere HD ekran od 10 inča u boji, koji omogućava vozaču da personalizuje prikaz glavnih informacija.
₋ Veliki centralni HD ekran od 10 inča i najmoderniji sistem za info-zabavu. Od baznog nivoa, Jumpy dobija novi centralni ekran na dodir od 5 inča, koji omogućava da se upravlja audio funkcijama i telefonom. U zavisnosti od nivoa opreme može da se izabere novi sistem za info-zabavu My Citroën Play, koji se oslanja na novi HD ekran u boji od 10 inča u sredini instrument table. Ovaj ekran na dodir je inspirisan ergonomijom pametnih telefona i omogućava veliku lakoću pri korišćenju, upravljanje multimedijom, muzikom i telefonom, ali i funkcijama za konfigurisanje vozila. U svojoj najnaprednijoj verziji My Citroën Drive Plus integriše 3D konektovanu navigaciju koja vodi profesionalce na svim njihovim putovanjima i uzima u obzir uslove u saobraćaju u realnom vremenu.
₋ Bežična konekcija sa Apple CarPlayom i Android Autom je povezana sa centralnim ekranom od 10 inča.
₋ Bežični punjač za pametni telefon je veoma praktičan i nalazi se na centralnoj konzoli. Dostupan je preko paketa Confort koji uključuje i hands-free otvaranje i pokretanje vozila, kao i automatski klima uređaj.
JOŠ LAKŠA VOŽNJA
₋ Napredna funkcija: Dynamic Surround Vision: vidite ono što ne može da se vidi. Često je teško dobiti preciznu predstavu o okruženju kad se vozi zatvoreno dostavno vozilo, pa novi Jumpy ima dve kamere : jednu iza zadnjih vrata, jednu ispod spoljašnjeg retrovizora sa suvozačeve strane. Obe su povezane sa novim centralnim digitalnim retrovizorom i na taj način nude vozaču pogled iza vozila i sa suvozačeve strane, bilo tokom vožnje ili prilikom parkiranja. Za dodatnu lakoću, centralni ekran instrument table prikazuje i sliku sa kamere za kretanje unazad Top Rear Vision sa pregledom od 180°.
₋ Tehnologije u službi jednostavnosti: nova mogućnost na Jumpy-ju, Highway Driver Assist, povezuje prilagodljiv tempomat sa funkcijom Stop & Go i zadržava vozilo u njegovoj traci. On upotpunjuje set tehnologija za veću sigurnost i udobnost, kao što su upozorenje na umor vozača, čitanje znakova sa ograničenjem brzine, pomoć pri ostajanju u traci, automatsko naglo kočenje sa detekcijom pešaka i biciklista i limitator brzine.
₋ Servo upravljač postaje električni (umesto elektro-hidraulični) da bi se smanjio napor i radi lakšeg upravljanja.
NAJKOMPLETNIJA GAMA MOTORA
Dizel, 100% električni, pa čak i na vodonik: motori u Jumpy-ju zadovoljavaju sve potrebe profesionalaca.
Ekonomični i sa visokim performansama, BlueHDi dizel motori nude široku gamu od 120 i 145 KS udruženi sa ručnim menjačem sa 6 stepena prenosa. Tu je takođe i motor sa 180 KS i automatskim menjačem sa 8 stepena prenosa (dostupno i sa motorom BlueHDi 145). Motor na vodonik sa gorivnom ćelijom nudi mobilnost bez emisije štetnih gasova i domet od više od 400 km (mešoviti ciklus WLTP, homogacija u toku).
ë-Jumpy je opremljen motorom od 136 KS i ostaje dostupan sa dve vrste baterija. Sa baterijom od 50 kWh sa kojom nudi domet od 224 km, što je pogodno za svakodnevne isporuke u centru grada, na primer. ë -Jumpy sa baterijom od 75 kWh nudi domet do 350 km, što je 20 km više nego sa prethodnim modelom.
U opremu ë-Jumpy-ja spada ugrađeni punjač od 7,4 kW, a kao opciju može da ima trofazni punjač od 11 kW, čime se ubrzava punjenje.
Sa wall-boxom od 7,4 kW, potpuno punjenje je moguće za 6 sati i 40 minuta sa baterijom od 50 kWh, a za 11 sati i 10 minuta sa baterijom od 75 kWh. Sa wall-boxom od 11 kW, potpuno punjenje se postiže za 4 sata i 50 minuta sa baterijom od 50 kWh, za 7 i po sati sa baterijom od 75 kWh. Sa brzim punjačem od 100 kW, dovoljno je od 38 do 45 minuta da bi se baterija napunila sa 0 na 80 %.
ŠIROKA GAMA KAROSERIJA KOJA JE PRILAGOĐENA POTREBAMA KUPACA
Novi Citroën Jumpy se izrađuje u dve dužine : M-4,98 m i L-5,33 m, i u nekoliko verzija : furgon, produžena kabina sa 5 ili 6 mesta, kabina sa platformom i kombi sa 9 mesta. Zavisno od verzije, korisna zapremina može da dostigne 6,6 m3, a korisna nosivost 1 275 kg.
3. NOVI CITROEN JUMPER
Novi Jumper prelazi na viši nivo sa karakteristikama koje su jedinstvene u njegovom segmentu, kao što su sistemi za pomoć u vožnji, konektivnost i udobnost. Njegova gama dizel i električnih motora garantuje profesionalcima još više efikasnosti uz ograničene troškove.
Novi Jumper je najjači od Citroënovih dostavnih vozila sa korisnom nosivosti do 2 tone, a, istovremeno nudi svojim korisnicima novu dodatnu opremu dostojnu privatnih vozila, koja garantuje svakodnevne optimalne uslove rada.
POTVRĐENI DIZAJN
Prednji deo novog Jumpera je redizajniran kako bi se dodatno osnažila jaka ličnost ovog modela i da bi se poboljšale njegove aerodinamične karakteristike. Branik, prednja rešetka – od sada u istoj boji kao i karoserija – i retrovizori redizajnirani su u tom duhu. Donji deo u crnoj boji je ojačan kako bi se vozilo još više zaštitilo od udaraca. Nova LED svetla su elegantnija i nude za 30% veću efikasnost u odnosu na prethodna, halogena svetla. I na kraju, zadnja svetla takođe imaju novi dizajn.
U putničkoj kabini redizajnirana je kontrolna tabla novog Jumper-a, čime se dobija bolja ergonomija i elegantniji stil oko nove digitalne instrument table i novog velikog centralnog ekrana. Novi su i volan, komande menjača i obloge na vratima.
POBOLJŠANA UDOBNOST I SIGURNOST U VOŽNJI
₋ Jumper predstavlja i novu ponudu za info-zabavu. Na osnovnom nivou opreme dostupan je ekran od 5 inča koji prikazuje informacije sa različitih medija (radio, telefon..). Ovaj sistem omogućava i audio streaming preko Bluetooth-a, kao i lako i sigurno korišćenje pametnog telefona uz glasovno prepoznavanje. Na višim nivoima opreme Jumper ima novi ekran na dodir u boji od 10 inča koji integriše radio, navigaciju, itd… Njegova ergonomija je inspirisana pametnim telefonima i nudi lakoću u upravljanju, posebno zahvaljujući vidžetima koji služe kao prečice. U ponudi je i set za slobodne ruke Bluetooth, bežični Mirror screen koji omogućava kopiranje ekrana mobilnog telefona, kao i 3D navigacija.
₋ 100% digitalna instrument tabla od 7 inča je dostupna kao opcija i nudi čistije linije i jasniji prikaz čime omogućava vozaču da personalizuje informacije i da daje prednost onima koju su mu najkorisnije, a dodatno prikazuje i informacije sa navigacije. U seriji, Jumper pored nove instrument table nudi i TFT ekran od 3,5 inča.
₋ Bežični punjač za pametni telefon je smešten u središnjem delu nove komandne table i pruža opciju zbog koje ne morate da uključujete/isključujete telefon čim izađete iz vozila.
₋ Digitalni unutrašnji retrovizor, dostupan u opciji, povezan je sa kamerom na zadnjem delu novog Jumper-a i na taj način omogućava se savršen pogled unazad.
- Električni servo upraljač služi da automatski prilagodi nivo asistencije brzini vozila, čime se dobija dodatna preciznost pri velikim brzinama.
₋ Električna parkirna kočnica je udobnija za korišćenje od standardne ručne kočnice.
₋ Sistem «pristupa i pokretanja vozila bez ključa» nudi vozaču udobnost da zaključa, otključa i pokrene vozilo bez potrebe da izvuče ključ iz džepa. Prava prednost za profesionalce koji se često zaustavljaju u toku dana.
₋ Parking radar od 360° je sastavljen od 14 ili 16 senzora (zavisno od dužine vozila) raspoređenih oko novog Jumper-a. Na taj način sistem prikazuje na centralnom ekranu blizinu okolnih prepreka.
₋ Novi sistemi za pomoć u vožnji: upozorenje na vozačev umor, čitanje znakova sa ograničenjem brzine, pomoć pri ostajanju u traci, automatsko naglo kočenje sa detekcijom pešaka i biciklista, inteligentni limitator brzine.
₋ Paket Drive Assist: prvi korak prema autonomnoj vožnji. Ova asistencija u vožnji nivoa 2 kombinuje prilagodljiv tempomat sa funkcijama : Stop&Go, asistencijom pri zadržavanju u traci i sa asistencijom u vožnji pri gustom saobraćaju. Na primer pri brzinama do 30 km/h sistem može samostalno da kontroliše upravljanje, kočenje i ubrzavanje.
OBNOVLJENI MOTORI
Prilagođeniji za različite vrste korišćenja, motori novog Jumper-a nude veću efikasnost i bolje performanse.
Novi 2,2 dizel motor ima 3 nivoa snage, 120, 140 i 180 KS, u kombinaciji sa novim ručnim menjačem sa 6 stepena prenosa. Po prvi put, u ponudi je automatski menjač sa 8 stepena prenosa sa BlueHDi motorima od 140 i 180 KS.
Kao pionir u svom segmentu, kad je sniženje emisije štetnih gasova u pitanju, novi Jumper će u drugoj polovini 2024 dobiti novi motor na vodonik. Dodatno, da bi se zadovoljile potrebe profesionalaca koji žele da prihvate održivu mobilnost uz smanjenje svakodnevnih troškova, ë-Jumper dobija i novi 100% električni motor.
Prethodni motor ë-Jumper-a od 122 KS je zamenjen električnom jedinicom koja razvija 270 KS, sa obrtnim momentom koji se, postepeno, razvija sa 260 na 400 Nm. Pored toga, baterije od 37 ili 70 kWh su zamenjene jednim modelom od 110 kWh, za WLTP domet koji, sada, može da dostigne 420 km.
Performanse i domet novog ë-Jumper-a mogu da se optimizuju zahvaljujući različitim režimima vožnje: NORMAL za polivalentno korišćenje (snaga ograničena na 160 kW), ECO za optimalni domet (snaga je ograničena na 120 kW) ili POWER za maksimalne performanse (totalna snaga od 200 kW). Pored toga, ručice iza volana omogućavaju da se aktivira regenerativno usporavanje na 4 nivoa, čime se daje prednost udobnosti u vožnji ili dometu.
ë-Jumper ima serijski ugrađen punjač od 11 kW. Sa wall-boxa od 11 kW potpuno punjenje može da se završi za 11 sati i 45 minuta. I na kraju, sa brzim punjačem od 150 kW dovoljno je 55 minuta da se napuni sa 0 na 80%.
ŠIROKA GAMA KAROSERIJA
Novi Citroën Jumper je dostupan u mnogobrojnim konfiguracijama koje zadovoljavaju sve potrebe profesionalaca. Uz dva međuosovinska rastojanja (3,45 m i 4,04 m), zatvoreni furgoni imaju tri dužine (L2, L3 i L4) za ukupno 6 silueta koje nude od 10 do 17 m3 korisne zapremine. Da bi poslužio kao osnova posebnim transformacijama, novi Jumper, sa međuosovinskim rastojanjem od 4,04 m, dostupan je kao šasija sa kabinom L3 ili L4, i kao šasija sa duplom kabinom L3 ili L4.