February 26, 2019

SÉBASTIEN OGIER i JULIEN INGRASSIA SU OBEZBEDILI STOTU POBEDU ZA CITROËN NA WRC-U!

Na današnjoj završnoj etapi trke u Monte Karlu, sa najužim vođstvom, Sebastijen Ožije i Žilijen Ingrasia su uložili herojski napor sa svojim C3 WRC-om. Ova pobeda je odraz intenzivne borbe, kao i performansi, koja je omogućila Citroën Racing-u da osvoji stotu pobedu na WRC-u na stogodišnjicu brenda!

• Suočavanje sa poslednjih 13,58 kilometara trke u Monte Karlu, nakon vođstva od trista dvadeset četiri kilometra sa samo četiri desetine sekundi prednosti, zahteva veoma hladnu glavu. A pogotovo kada je koncentracija poremećana zbog problema sa papučicom gasa. Sa šest svetskih pobeda, Sébastien Ogier i Julien Ingrassia su postali majstori u rešavanju ovakvih situacija sa puno adrenalina, što su i danas dokazali. Drugi u završnoj fazi između La Cabanette i le Col de Braus, Francuzi su osvojili svoju sedmu pobedu i šestu uzastopnu u Kneževini sa samo 2’’2, na svojoj prvoj trci u C3 WRC! Ovaj rezultat označava da par sada drži rekordni broj pobeda na ovom prestižnom reliju i potvrđuje kako su se Sébastien i Julien uklopili sa novim vozilom.

• Ovaj vrhunski performans je jednak stotoj pobedi Citroën Racing-a na svetskom reli šampionatu, skoro dvadeset godina nakon prve pobede, sa Xsarom Kit-Car na reliju u Kataloniji 1999., koju su osvojili pokojni Philippe Bugalski i Jean-Paul Chiaroni, koji sada radi, za tim, kao koordinator za izviđanje i za vremenske uslove. Ovo istorijsko dostignuće svedoči o dugovečnosti najvišeg nivoa, kojom može da se pohvali samo nekoliko proizvođača.

• Potpuno svesni zamki koje pruža Monte Karlo, francuski par je, od samog početka, prihvatio inteligentni pristup, pozicionirajući se na drugo mesto nakon dve noćne etape u četvrtak uveče. Sutradan u toku popodneva su preuzeli vođstvo (ES 7), zahvaljujući najboljim vremenima (ES 5 i 6) na novim specijalama Curbans – Piegut (18,47 km) i Valdrome – Sigottier 2 (20,04 km). Nakon što su, u petak, završili sa malim vođstvom od 2’’0, Sébastien i Julien su se potrudili da udvostruče svoju prednost na Agnières en Devoluy – Corps (29,82 km), prvoj ES u subotu, koja je i najduža ovog vikenda, i to uprkos tome što je bilo puno poledice. Poslednji dan trke su započeli sa 4’’3 ispred drugog tima sa kojim su se borili, da bi ih pobedili u poslednjih stotinu metara.

• U međuvremenu, iako su bili prisiljeni da se povuku u subotu ujutro, zbog problema sa motorom, Esapekka Lappi i Janne Ferm su imali obećavajući početak trke i osvojili četvrto mesto u četvrtak uveče. Jasno je da je Citroën Total WRT napravio pravi izbor tako što je odlučio da ih doda, uz Sébastien Ogier-a i Julien Ingrassie. S obzirom na to da će imati dobru rednu poziciju u Švedskoj, nesumnjivo treba računati na njih.