April 1, 2016

NOVI CITROËN JUMPY : ZA SVAKODNEVNE JUNAKE

Pušten u prodaju 1995. godine i proizveden u 600 000 primeraka, Citroën je izvršio veliku promenu sa novim Citroën Jumpy-em. Citroën, koji ima osamdesetogodišnje iskustvo sa lakim dostavnim vozilima, našao je rešenje koje je prilagođeno različitim vrstama korišćenja. Neophodni partner poslovnih korisnika, novi Jumpy je dizajniran tako da pruži efikasnost i ergonomiju koji su u službi bezbednosti i korišćenja.

Novi Jumpy je osmišljen uz celokupno umeće brenda. Znanje je stavljeno u službu game lakih dostavnih vozila koja je, sa četiri različita vozila koja se dopunjuju, među najvećim na tržištu: Nemo, Berlingo, Novi Jumpy i Jumper.

Zahvaljujući novoj modularnoj platformi, nova generacija Jumpy-a ima poboljšanu arhitekturu za još više korisnih performansi, za još više udobnosti i bezbednosti. Poseduje i poslednju generaciju tehnologije, koja pomaže pri vožnji, kao i motora, koji od njega čine idealnog partnera za «Svakodnevne junake».

Namenjen je širokoj paleti profesionalnih korisnika (zanatlije, građevinari, firme koje vrše isporuku, uslužna preduzeća…) i u ponudi je kao furgon, kombi, produžena kabina, kabina sa šasijom. Novi Jumpy nudi 3 dužine (XS : 4,60 m, M : 4,95m i XL : 5,30m), i, na taj način, omogućava svima da pronađu vozilo koje zadovoljava njihove potrebe i aktivnosti.

Novi CITROËN Jumpy, to je:
– dizajn sa mekim i modernim linijama. Stil koji izražava karakter, a istovremeno deluje energično i pouzdano;
– arhitektura koja je u službi udobnosti, praktičnosti i koja je prilagođena svim upotrebama. Njegova modularna platforma, po uzoru na EMP2, nudi do 1400 kg korisnog opterećenja, 6,6 m3 zapremine tovarnog prostora, a može da vuče do 2,5 t ;
– dostupne su 3 dužine (4,95 m i 5,30 m), među kojima je i neverovatna, kompaktna i praktična verzija od samo 4,60 m. Poput M i XL dužina, verzija XS nudi korisnu nosivost do 1400 kg, a u kombi verziji, može da stane do 9 osoba;
– na verzijama XS i M, visina od 1,90 m mu omogućava da pristupi parkinzima gde se vozila iz tog segmenta otežano kreću;
– uz Moduwork se dobija neverovatna modularnost u ovom segmentu. On olakšava svakodnevni život, omogućava, podizanjem suvozačevog sedišta, da se poveća slobodni prostor i da se dobije korisna dužina do 4m. Podesiv tablet i nosači za tablet, kao i pametni telefon ga pretvaraju u pravu pokretnu kancelariju;
– bočna klizna vrata sa automatskim otvaranjem su ekskluzivnost u ovom segment. Automatska funkcija omogućava otvaranje i zatvaranje bočnih vrata bez kontakta, ako su vam ruke pune;
– komfor u službi udobnosti tela i duha sa prostranom unutrašnjosti, podignutim vozačevim položajem i mnogobrojnim pregradama. Udobnost je pojačana zvučnim izolacijom koja je udružena sa poboljšanom udobnošću u vožnji;
– tehnologije koje olakšavaju život, poput sistema Top Rear Vision, za bolju vidljivost prilikom manevrisanja, displeja u visini glave u boji i CITROËN Connect Nav-a, sa 3D navigacijom koja je povezana sa internetom i kojom se upravlja glasovnim
prepoznavanjem ili preko ekrana osetljivog na dodir;
– tehnologije koje su u službi bezbednosti, i među koje, pored ostalih, spadaju funkcije: prilagodljiv regulator brzine, prepoznavanje saobraćajnih znakova i upozorenja, sistem koji nadzire vozačevo ponašanje (Driver attention alerte) i Active Safety Brake (omogućava smanjenje telesnih povreda putnika time što koči umesto vozača zahvaljujući višenamenskoj kameri);
– potrošnja goriva i emisija CO2  « Best in Class » u ovom segmentu (BlueHDi 115 S&S sa šestostepenim ručnim menjačem: 5,1 l/100 km i emisija CO2 od 133 g) i ograničeni troškovi upotrebe, zahvaljujući dizel motorima 1, 6 l i 2 l, poslednje generacije, sa snagom od 95KS (210 Nm) sa ručnim menjačem, do 180KS (400 Nm) sa automatskim menjačem EAT6;