July 5, 2016

NOVI CITROËN C3 OPISUJE SVOJE AVANTURE NA SVOJOJ FACEBOOK STRANICI!

« Vidim, dakle postojim » : ovo bi mogla da bude deviza novog Citroën-a C3 koji nam, zahvaljujući ConnectedCAM Citroën TM , ugrađenoj kameri visoke rezolucije, pruža uvid u njegovu svakodnevnicu, sve do njenog lansiranja kroz originalnu i nekonvencionalnu kampanju digitalne komunikacije.

Ona je stavljena u prodaju 22. juna 2016. godine, puna je karaktera, savršeno je povezana sa savremenim svetom i deli svoje avanture na sopstvenoj Facebook stranici. Tokom celog leta, internet korisnici će moći, kroz video i slike, da prate avanture vozila, sve do komercijalnog lansiranja.

Tokom celog leta 2016, internet korisnici će moći da prate svakodnevnicu novog C3 na Facebook (https://www.facebook.com/NouvelleCitroenC3). Svojom osobenošću izražajnih boja, on potvrđuje svoju opuštenu stranu i, bez kompleksa, deli sve što mu se dešava. Od prve osobe koju je sreo na poslednjem «in » događaju kojem je prisustvovao, novi C3, uvek sa otimizmom i zabavom, otkriva ko je i kako živi.

Zahvaljujući kameri ConnectedCAM Citroen TM , koja je ugrađena u gornji deo vetrobrana, novi C3, bez ikakvih ograničenja, deli svoje slike i videa sa haštagom: #FromMyConnectedCAM. On prelazi zemaljsku kuglu u potrazi za najlepšim pejzažima koje odmah postavlja na Facebook-u.

ConnectedCAM Citroën TM je svedok njegovih iskustava : jednostavnim klikom, novi C3 može da napravi sliku ili video onoga što vidi, što odmah deli na društvenim mrežama. Sa svojom širokougaonom kamerom od 120°, full HD rezolucijom, sa njenih 2 miliona piksela, GPS-om i internom memorijom, novi C3 je potpuno savremeno vozilo koje ne prestaje da nas iznenađuje.