CITROËN PREDSTAVLJA SVOJU VIZUJU Ë-COMFORA

Na VivaTech-u, globalnom događaju koji predstavlja inovacije, i koji se održava u Versaju (Paris Expo Porte) od 16. do 18. maja Citroën ima izuzetno zapaženi nastup.
Na svom štandu, Citroën je izložio dve komplementarne vizije mobilnosti koje projektuju brend u budućnosti, Citroën 19_19 Koncept - svetsku premijeru vizije udobnosti i mobilnosti na otvorenom putu i Ami One Koncept - simbol električne urbane mobilnosti.
SVETSKA PREMIJERA: KONCEPT CITROËN 19_19, PUTOVANJE U Ë-COMFORT MODU
Kako bi proslavio 100 godina odvažnosti i kreativnosti u službi slobode kretanja, Citroën je predstavio neverovatan model, pravi NLO u svetu automobila, razoran Citroënov manifest koji potpuno izlazi iz okvira i koji predstavlja mobilnost koja je svesno nekonvencionalna, okrenuta budućnosti i oslobođena svih ograničenja.
Sa potpuno neuobičajenim proporcijama u svetu automobila, pozajmljujući i iz sveta vazduhoplovstva i uređenja enterijera, 19_19 koncept se odmah prepoznaje, zbog svojih modernih i čistih oblika, brižljivo izrađenih tehnoloških detalja, svojih različitih nivoa očitavanja.
AMI ONE KONCEPT – CITROËN OSLIKAVA URABANU MOBILNOST
Predstavljen na sajmu u Ženevi u martu 2019. koncept Ami One je Citroënovo viđenje gradske vožnje, koja zadovoljava nove načine korišćenja i promenu vrste energenta. Ultra kompaktan, 100% električni, koncept Ami One odražava 100 godina inovacija u službi slobode pokreta.
Koncept Ami One je osmišljen da odlazak u centar grada sa ultra kompaktnim i agilnim 100% električnim rešenjem za mobilnost omogućava da se dve osobe voze slobodno u intuitivnom i konektovanom vozilu.