October 5, 2022

«CITROËN CITIZEN SERVICES ®»: NOVI KOMPLET USLUGA ZA ZEN I ODGOVORNO ISKUSTVO MOBILNOSTI

  • Citroën predstavlja program «Citroën Citizen Services ®», koji, pod jednim imenom, objedinjuje, skup usluga za odgovorniju i opušteniju mobilnost.
  • Ova inicijativa dopunjuje program Citroën Advanced Comfort® i, na taj način, proširuje Citroënovu posvećenost dobrobiti svojih klijenata.
  • «Citroën Citizen Services ® » olakšava spokojnije sveukupno iskustvo i podstiče odgovornu i razumnu mobilnost, bilo da se radi o tome kako održavati vaše vozilo, kako ga voziti, osigurati, kako pripremiti svoja putovanja i kako, ukoliko se radi o električnim vozilima, pojednostaviti punjenje.
  • Program Citroën Citizen Services ® će se redovno bogatiti inovativnim uslugama, osmišljenim da poboljšaju život svim Citroënovim klijentima i da promovišu mogućnost recikliranja i upotrebu delova koji mogu da se recikliraju.

 

Svestan aktuelnih izazova sa kojima se suočava naše društvo, Citroën želi da dopuni izuzetnu udobnost svojih modela nudeći opušteno i odgovorno sveukupno iskustvo kroz kompletni program inovativnih usluga: «Citroën Citizen Services ®».

 

« Citroën je već dobro poznat po svom programu Citroën Advanced Comfort, koji se brine o svojim kupcima nudeći izuzetnu udobnost u svojim vozilima. Sada našu pažnju proširujemo na sve elemente koji olakšavaju upravljanje električnim vozilom ili vozilom sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem», objašnjava Loran Barija, direktor za marketing i komunikacije Citroëna. « Kao deo naše želje da mobilnost učinimo dostupnijom, odgovornijom i mirnijom, « CITIZEN » predstavlja posvećenost Citroëna da olakša život svojim kupcima i poveća njihov osećaj prijatnosti postepenim uvođenjem novih iskustava i poboljšanjem postojećih usluga.  Njegovo ime govori samo za sebe: Citroën želi da kupce učini odgovornijima i opuštenijima, u postupku koji je uz njih u svakom trenutku.»

  1. USLUGE KOJE PRATE KLIJENTE CITROËNA KROZ RAZLIČITE ETAPE ŽIVOTNOG VEKA NJIHOVOG VOZILA

Poput « anđela čuvara », Citroën prati svoje klijente tokom kupovine i životnog veka njihovog vozila zahvaljujući kompletnom spektru usluga koje olakšavaju svakodnevno korišćenje i jačaju poverenje u brend.

CITROËN ADVISOR (dostupno samo na određenim tržištima) je usluga pokrenuta 2016. i omogućava klijentima da vide ocene i mišljenja korisnika, potpuno transparentno i tokom svih etapa. Do danas, napisano je više od 500.000 komentara Citroënovih kupaca širom sveta.

  • ADVISOR PROIZVOD: od prvih pretraga na internetu, klijent može da pročita recenzije i da vidi ocenu svih modela Citroënove game.
  • ADVISOR PRODAJA: u trenutku kupovine, klijent može da pročita mišljenja klijenata o prodajnim salonima i prodavcima i, na taj način, izabere salon koji mu najviše odgovara.
  • ADVISOR USLUGE: tokom celog životnog veka vozila, klijent može da pogleda recenzije drugih Citroënovih klijenata o servisima u koje su ostavljali vozilo radi održavanja.

Odgovornost kroz usluge koje pružaju mirniju vožnju.

  • OSIGURANJE PRILAGOĐENO NAČINU VOŽNJE (biće dostupno samo na određenim tržištima) koje nudi Stellantis Insurance: Na vozilima koja imaju konektovani uređaj za telematiku, moguće je prikupljanje podatke o njegovim performansama i načinu vožnje direktno iz vozila. Citroën će da ponudi kupcima konektovano osiguranje, čije se premije mogu smanjiti u zavisnosti od podataka dobijenih od vozila za vreme vožnje. Uz odgovornu i pozitivnu vožnju, kupci će imati koristi od dodatnih popusta izračunatih na osnovu tri podatka – davanje gasa, kočenje i brzina. Ovi podaci se beleže tokom putovanja i analiziraju se svakog meseca kako bi se definisao rezultat vožnje koji određuje dodatno smanjenje koje može da se iskoristi za sledeću godinu. (Novo u 2022.)

Bezbrižnost zahvaljujući uslugama koje se odnose na vožnju ili održavanje Citroëna.

  • My Citroën Assist (dostupno samo na određenim tržištima) koji vam omogućava da, u bilo kom trenutku, pozovete Citroënovu asistenciju, 24h/24, i da budete lokalizovani u hitnim slučajevima, kao što je, na primer, otvaranje vazdušnog jastuka.
  • On Line Booking koji omogućava da se, jednostavno, zakaže termin u servisu po vašem izboru, direktno u aplikaciji My Citroën.

Održavanje vašeg vozila bez obzira na njegovu starost.

  • LAKŠI PRISTUP ORIGINALNIM REZERVNIM DELOVIMA PREUZETIH SA VOZILA VAN UPOTREBE (biće dostupno samo na određenim tržištima) Ova usluga će biti moguća zahvaljujući namenskom sajtu preko koga će kupci moći da pretražuju i nabavljaju delove koji su im potrebni i koji će im biti dostavljeni. Ovo lako i ekonomično rešenje će ih podstaći da održavaju svoje vozilo u dobrom stanju menjanjem, po nižoj ceni, neispravnih delova. Kupac će moći da nađe delove koji su i do 70% jeftiniji od cene novog dela. Ponovnim korišćenjem polovnih delova se povećava stopa reciklaže. (Novo u 2022.)
  1. USLUGE OSMIŠLJENE ZA ELEKTRIČNU MOBILNOST

Kao posvećeni učesnik u energetskoj tranziciji, Citroën uvodi, za svoje kupce, set rešenja za jednostavno i opušteno putovanje električnim vozilom, bilo da se pripremaju za put, za identifikovanje ili plaćanje na stanicama za punjenje, za dostupnost vozilu sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem ili za ugovore o uslugama koje promovišu mogućnost recikliranja.

Bezbrižnost zahvaljujući uslugama koje vas prate dok svakodnevno koristite vaše električno vozilo.

PRISTUP PRIVATNIM I JAVNIM STANICAMA ZA PUNJENJE Free2Move-a eSolutions (dostupno samo na određenim tržištima): poboljšana usluga koja pomaže kupcima da pronađu najbolje rešenje za punjenje, i tokom vožnje i kod kuće. Na ovaj način, nakon precizne analize njegovih potreba, električnih instalacija i odgovarajućih finansijskih ponuda, klijent je praćen tokom biranja i instaliranja stanice za punjenje na mestu po njegovom izboru. Pošto je povezan sa portalom Free2Move (koji ima pristup 260 000 stanica za punjenje u Evropi), vozač može brzo da vidi dostupna mesta za punjenje i njihove cene, kao i da otključa tačku punjenja korišćenjem aplikacije eSolutions Charging ili propusnice eSolutions.

PLANIRANJE PUTA (Trip Planner): važna alatka da biste mirno stigli tamo gde želite, uz upotrebu aplikacije My Citroën, i kako biste isplanirali vaše putovanje. Aplikacija vam prikazuje stanice na svakoj ruti, kao i procenu potrebnog vremena u zavisnosti od sadašnje napunjenosti vozila i, ako je potrebno, vreme koje je potrebno za punjenje. Kada izaberete rutu, ona može da se pošalje direktno iz aplikacije konektovanog interfejsa My Citroën Drive Plus modela ë-C4 ili ë-C4 X i spremni ste da krenete.

Mogućnost zadovoljenja povremenih posebnih potreba.

  • IZNAJMLJIVANJE VOZILA SA MOTOROM SA UNUTRAŠNJIM SAGOREVANJEM: u Francuskoj, vlasnici ë-C4X mogu da iznajme Citroënovo vozilo na benzin ili dizel, do sedam dana. Tokom 2023. godine, u zemljama u kojima će ova usluga biti dostupna, proširiće se na sva vozila Citroënove game. (Novo u 2022.)

Odgovornost u održavanju električnog vozila.

  • ODRŽIVI I ODGOVORNI SERVISNI UGOVORI (biće dostupno samo na određenim tržištima):. Citroën će da ponudi kupcima električnih vozila servisni ugovor koji uključuje korišćenje recikliranih ili refabrikovanih delova, odobrenih od strane proizvođača, kad god je to moguće. Postupak kako bi se maksimalno povećala ponovna upotreba delova i, na taj način, smanjio ugljenični otisak povezan sa održavanjem vozila. (Novo u 2022.)

Optimizacija vožnje i korišćenje hibridnog dopunjujućeg modela.

  • PHEV PLUG-IN REMINDER pomaže da se izvuče najbolje iz korišćenja hibridnog dopunjujućeg modela kroz slanje poziva kupcu da dopuni bateriju ukoliko to ne radi dovoljno. Vozilo analizira upotrebu i, ako je potrebno, šalje obaveštenje na centralni ekran nakon pet dana ili 10 vožnji bez punjenja baterije.
  • PHEV REWARD PROGRAMME (biće dostupno samo na određenim tržištima): omogućava svakom kupcu Plug-in Hybrid modela da skuplja poene pri svakom punjenju vozila. Ovi poeni mu omogućavaju besplatno punjenje na javnim stanicama ili bonove za putovanje vozom. (Lansiranje u 2023.)

« Uz «Citroën Citizen Services®», transformišemo iskustvo naših kupaca pružajući im posebnu pažnju sačinjenu od prijatnosti, koja je Citroënov zaštitni znak », izjavio je Loran Barija. « Iako je gama CITIZEN usluga već obimna, ovo je tek početak priče. U skladu sa misijom Stellantis grupe, nameravamo da ponudimo, u celoj gami, još pristupačnija, odvažnija i održivija iskustva i usluge, koji su osmišljeni kako bi svima poboljšali život. »