July 19, 2022

CITROËN AMI: USPEH KOJI NE POZNAJE GRANICE

  • Uspeh Citroën Amija ne poznaje granice. Prodaje se već u 9 evropskih zemalja, a on juna je dostupan i u Velikoj Britaniji i u Turskoj.
  • Ami je kompaktan, praktičan i koristan, i u gradu i u manjim sredinama, pa 84% njegovih kupaca čine privatna lica. Ipak, u nekim zemljima (marokansko ili tursko tržište), vjše ga kupuju firme.
  • U Portugaliji je savršena ravnoteža između privatnih i profesionalnih kupaca.
  • Sa više od 23 000 porudžbina  ova «priča o uspehu» pokazuje kako je Citroën uspeo da odgovori na potrebe društva za mikro-mobilnošću različitih kupaca sa različitim aktivnostima.

U aprilu 2020. godine Citroën je počeo prodaju i na taj način doneo iznenađenje na tržištu mikro-mobilnosti zahvaljujući dizajnu osmišljenom tako da bude pristupačan. Popularan i inspirativan, on se nalazi u središtu mnogih događaja, poput Nedelje mode u Milanu ili Sportskih igara mladih u Briselu. Citroën Ami se već prodaje u 9 evropskih zemalja, a od juna i u Velikoj Britaniji i u Turskoj. Prihvaćen i od privatnih lica, ali i industrijskih ili uslužnih firmi sa više od 23 000 porudžbina, među kojima je i ekskluzivni My Ami Buggy, Citroënov uspeh prevazilazi sve granice.

« Ami predstavlja Citroënov duh, potpuno je povezan sa svojim kupcima u njihovom kretanju i svakodnevnom životu. Posvećeni smo tome da elektrifikacija bude dostupna svima i veoma smo srećni što je Ami postigao ovakav uspeh i u Evropi, ali i van kontinenta. », izjavio je Vensan Kobe, generalni direktor Citroëna.

AMI – USPEH KOJI OSVAJA SVE VIŠE ZEMALJA

Od početka njegove prodaje u aprilu 2020. godine, u Evropi je realizovano više od 22 400 porudžbina, kojima se sada dodaju i one iz Maroka i Turske, tako da ih je ukupno više od 23 000.

PAMETNO REŠENJE KOJE PRIVLAČI PROFESIONALCE

Ami najviše dopunjava vozni park industrijskim i uslužnim delatnostima, pomažući da se dobije niža cena održavanja.

Posebno je pogodan za preduzeća čija delatnost zahteva svakodnevne kratke i česte vožnje, kao i za firme i pojedince koji imaju potrebu da idu u centar grada gde je ulazak vozilima ograničen. Trgovci, zanatlije, lokalne uslužne kompanije i sl. kojima je potrebno da obavljaju isporuke ili usluge, otkrili su da su Ami i Ami Cargo idealni partneri, praktični i agilni za obavljanje i razvoj njihovih aktivnosti.

INKUBATOR NOVIH IDEJA

Uspeh Amija obogaćen je susretima sa drugim biznisima sa kojima deli zajedničke vrednosti, što je dovelo do stvaranja partnerstva prilikom raznih događaja i dodela nagrada.

Na društvenim mrežama su stvorene zajednice za razmenu u kojima svi dele ideje za personalizaciju, slike ili avanture sa svojim Amijem.  Najbolji primer je zajednica « My Ami Superfan » sa 112 ambasadora (65 u Francuskoj i 47 u Italiji) koji promovišu Ami, dele savete ili nude test vožnje zainteresovanim osobama.

Na zvaničnom otvaranju «Kuće Citroën» u Milanu, 19. maja, Ami je bio središnji deo događaja kao inovativni pokretni objekat u svakom pogledu, od potpuno digitalnog putovanja do njegovog dizajna za mikromobilnost. Kupci su imali priliku i da ga isprobaju.

U Briselu tokom Sportskih igara mladih, koje su se održale između 30. maja i 4. juna, i Citroën Ami je bio prisutan. Ami je imao svoje mesto među 400 učesnika, starosti između 16 i 17 godina, iz 33 zemlje, koji svake godine dele iste vrednosti koje i Citroën deli sa njima kroz Amija: izvrsnost, poštovanje, prijateljstvo, solidarnost i toleranciju.

DOMIŠLJATO REŠENJE KOJE SE SVIDELO KRITICI

Otkako je počela prodaja, Ami je osvojio mnoge nagrade zahvaljujući svojoj odvažnosti i vrednostima koje predstavlja.

U Portugaliji je Ami izabran za «Proizvod godine» u kategoriji električnih vozila od strane 6 600 potrošača na godišnjem izboru ConsumerChoice i Netsonda, najveće kompanije za istraživanje i usluge.

U Velikoj Britaniji, nekoliko nedelja pre početka prodaje Ami je osvojio novu nagradu « Inovacija godine » na prvom izdanju Move Electric Awards koji predstavlja mašine, preduzeća i pojedince koji nastoje da prodrmaju električnu mobilnost u Engleskoj.

Citroën Ami je na putu da postane fenomen gde god se komercijalizuje. Za sada je dostupan u 11 zemalja, u Evropi i Africi – Bliskom istoku, ali sigurno neće ostati samo tu i neće prestati da nas iznenađuje.