April 13, 2018

CITROËN ZAPOČINJE NOVU KAMPANJU ‘INSPIRED BY’, NADAHNUT VAŠOM ŽELJOM ZA SLOBODOM OD 1919. GODINE

Citroën započinje novu kampanju brenda, koja nosi poruku ‘Naša vizija mobilnosti proizilazi iz vaše želje za slobodom’.
Ovaj novi internacionalni film ističe potpis Citroën-a INSPIRED BY YOU, koji je, već godinama, inspirisan životom ljudi i željom za mobilnošću svih generacija. Film prikazuje različite epohe, u kojima Citroën-ovi modeli pripovedaju priču auto-stopera o želji za slobodom. Putnik se ukrcava u vozila 2CV, Type H, Mehari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, nova limuzina C4 Cactus, a na kraju završava u budućnosti koja je predstavljena konceptualnim vozilom CXPERIENCE. Ovo je oda mobilnosti i brenda koji je promoviše od 1919. godine!

Od 2CV do CX, od Traction-a do Méhari-ja, od Berlinga do C4 Cactus-a, već godinama Citroën posmatra ljude, njihove želje za avanturom, za slobodom, za porodičnom avanturom ili za putovanjem sa prijateljima, kako bi im ponudio automobile koji su u skladu sa njihovim životom. Nova zvanična kampanja oslikava istoriju brenda koja je počela 1919. : « Naša vizija mobilnosti proizilazi iz vaše želje za slobodom ».

CITROEN_CAMPAGNE_DE_MARQUE_2018_CX - 1025X650

MODELE IZ FILMA MOŽETE DA PRONAĐETE U ‘CITROËN ORIGINS’ U VIRTUELNOM ON-LINE MUZEJU BRENDA: www.citroenorigins.fr

2CV : 1948. – 1990.            Pri prvom, zapaženom, pojavljivanju na sajmu u Parizu 1948. godine, 2CV je opisan kao «Četiri točka ispod kišobrana» koja mogu da «prenesu košaru sa jajima kroz polje, a da se ne razbije ni jedno». Proizvedeno je 3 868 634 primeraka.

Type H : 1948. – 1981.        Sada, u celom svetu, poznat kao Food Truck, Type H je legendarno vozilo koje je, tokom 40 godina, dokazivalo efikasnost svog koncepta koji je bio inovativan za jedno dostavno vozilo iz tog perioda. Tokom njegovih slavnih godina, proizvedeno je 473 289 primeraka.

Méhari : 1968. – 1987.        Vozilo čuveno po svojoj  100% plastičnoj karoseriji koja se ne plaši ogrebotina i korozije, Méhari je koristan i ekonomičan kabriolet, po čemu je i poznat. Proizvedeno je 743 740 primeraka.

CX : 1974. – 1991.                Izabran za vozilo 1974. godine, CX je, sedamdesetih godina,  predstavljao premijum Citroën-ovo vozilo. Ono po čemu je posebno inovativno je pristup komandama bez pomeranja ruku sa volana. Za 15 godina prodato je 1 169 695 primeraka.

Visa : 1978. – 1988.              Visa je mala berlina koja iznenađuje. Različite specijalne serije, posebno za sportska takmičenja, naglašavaju njenu posebnost. Tokom 10 godina, proizvedeno je 1 254 390 primeraka. 1988. godine, verzija GTi je bila predmet čuvene reklame sa nosačem aviona Clémenceau.

C3 Aircross : od 2017. godine               C3 Aircross, koji je prvi put predstavljen na sajmu u Frankfurtu 2017. godine, razlikuje se od ostalih SUV-ova, dostupnih na tržištu, po svom dizajnu, udobnosti i modularnosti za primer. C3 Aircross, koji ima 12 tehnologija za pomoć u vožnji, već je ostvario 60 000 prodaja.

Nova limuzina C4 Cactus : od 2018. godine    Novi C4 Cactus je Citroën-ova veoma udobna limuzina, koja uvodi, u Evropi, Citroën-ovo oslanjanje sa hidrauličnim progresivnim graničnicimaTM.

CXPERIENCE : otkriven 2016. godine          Predstavljen u Parizu 2016. godine, konceptualno vozilo CXPERIENCE reinterpretira kodove premijum limuzine i omogućava Citroën-u da istakne svoju kreativnost po pitanju dizajna, udobnosti i tehnologija.