February 18, 2016

Citroën E-MEHARI je izložen na #galeriEmehari

Citroën E-MEHARI je izložen na  #galeriEmehari

Citroën E-MEHARI je izložen na #galeriEmehari

Nekoliko dana posle nedelje mode u Parizu, Citroën je odabrao veoma umetnički način za prikazivanje različitih ličnosti svog novog 100% električnog modela, razdraganog i u živim bojama. Četiri Citroën-a E-MEHARI je istaknuto u pariskom prostoru koji je pretvoren u « Galeriju E-MEHARI ». Potpuna sloboda je data uticajnim tviterašima koji treba da izaberu jedan od predloženih univerzuma i da ga prenesu na platno. Originalni način da se istraže težnje E-MEHARI-ja i da se još malo otkrije pred željenom publikom. Rezultat, u boji, možete da otkrijete na #galeriEmehari.

Početkom februara, prostor Commines, u trećem kvartu Pariza, pretvoren je u « Galeriju » u bojama Citroën-a i njegovog modela E-MEHARI. U ovom netipičnom prostoru, nekadašnjem industrijskom magacinu koji je izgrađen  krajem 19. veka, Brend je odlučio da predstavi svoj novi, esputani i nekonvencionalni model!  Iako podseća na ikonu – Méhari iz 1968. godine, E-MEHARI je više od toga: 100% električni kabriolet sa 4 mesta, modernog i zabavnog stila.

Na ovom privatnom prostoru, koji je dobio novo ime « », četiri modela E-MEHARI, u četiri boje, su predstavljena u četiri kutije sa originalnim ukrasima od kojih svaka predstavlja različito stanje duha. Svaki E-MEHARI, izražajan i u veselim bojama, raspolaže svojim prostorom i posebnim ambijentom: plava Grand koja poziva na beg u nepoznato, elektro narandžasta Mécanique, živahna žuta Yellow Submarine i elegantna bež de Jour … elegantna i danju i noću.

Četiri boje termooblikovane karoserije, koja je otporna na koroziju i udarce, mogu da se udruže sa dve boje platnenog krova (crna i narandžasta) i dve boje presvlake (bež i narandžasta, sa otisnutim motivom na središnjem delu, koji je inspirisan svetom vodenih sportova). Presvlake su od impregniranog platna i ne propuštaju vodu.

Ova četiri « Color Box-a » jednobojnih tematskih scenografija su stavljena na raspolaganje uticajnim tviterašima (njih više od 25). Ovi odvažni i kreativni amateri, koji su uvek u korak sa poslednjim tendencijama po pitanju dizajna, posvetili su se stvaranju igrica uz E-MEHARI. To je dovelo do stvaranja serije slika i publikacija povezanih sa haštagom #galeriEmehari. Ovo je drugačiji način predstavljanja automobila koji odgovara drugačijoj publici. Ovaj originalni način ilustruje duh E-MEHARI-ja i potpuno je u skladu sa dizajnom, svežinom i optimizmom Citroën-a!

Nekoliko nedelja pre predstavljanja modela E-MEHARI na salonu u Ženevi, ova stvarenja u boji mogu da se vide na #galeriEmehari.