April 20, 2015

CITROËN C4 CACTUS JE U NJUJORKU OSVOJIO NAGRADU «2015 WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR»

CITROËN C4 CACTUS JE U NJUJORKU OSVOJIO NAGRADU «2015 WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR»

CITROËN C4 CACTUS je osvojio nagradu «2015  WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR » koja je dodeljena u četvrtak 2. aprila u odviru međunarodnog salona automobila u Njujorku. Tu je nagradu žiri « World Car Of The Year » dodelio vozilu koje je svojim dizajnom obeležio godinu, krši dosadašnja pravila i nudi odvažan i inovativan stil. C4 Cactus je, svojim prednostima, kao i optimističnim, estetskim i funkcionalnim dizajnom, uspeo da prikupi većinu glasova. Ovim međunarodnim priznanjem je odata počast  kreativnosti i odvažnosti brenda CITROËN.

Aleksandar Malval (Alexandre Malval), direktor dizajna CITROËN-a, imao je čast da primi nagradu « 2015 WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR » koju je C4 CACTUS osvojio tokom međunarodnog salona automobila u Njujorku. Ovom se nagradom, koju dodeljuje žiri « World Car Of The Year » svake godine odaje počast novom vozilu najinovativnijeg dizajna koji krši dotadašnja pravila. Prava alternativa tradicionalnim limuzinama, C4 Cactus je odvažan automobil sa jedinstvenom osobenošću koja je istovremeno moderna i optimistična. Pri dizajniranju modela C4 Cactus, cilj je bio da se spoje funkcionalnost i estetika. Njegov dizajn se sastoji od glatkih i čistih površina kojima preovladavaju izražajni grafički elementi od kojih svaki ima svoju funkciju, poput dodataka Airbump® ili svetlosnog potpisa.

 

CITROËN C4 Cactus je dodao svoje ime na prestižnu listu na kojoj se poslednjih godina nalaze i: BMW i3, Jaguar F-Type, Range Rover Evoque, Aston Martin Rapide….. Ali ovo nije prvi put za CITROËN, jer je od osnivanja « World Car Of The Year » pre 11 godina, CITROËN već osvojio nagradu za dizajn za C4 Coupé 2006. godine, a 4 puta je bio među finalistima.

 

Linda Džekson (Linda Jackson), generalna direktorka CITROËN-a: “ Ovom prestižnom titulom su nagrađeni odvažnost i kreativnost brenda CITROËN. Ako CITROËN C4 CACTUS ne liči ni na jedno drugo vozilo, to je upravo zbog toga što se radi o jednom CITROËN-u, a CITROËN-ov dizajn je različit i jedinstven. On snažno izražava identitet našeg brenda. To je ono što kupci očekuju od CITROËN-a i ono što čini naš uspeh već više od 95 godina. Nastavićemo da vas iznenađujemo !»