October 13, 2017

CITROËN PREDSTAVLJA KONCEPT SPACETOURER RIP CURL

Povodom 52. Sajma vozila za zabavu, koji se održao u Parizu – Buržeu od 30. septembra do 8.oktobra, posetioci su mogli da, na Citroën-ovom štandu, vide SpaceTourer Rip Curl Concept. Ovaj nomadski i zabavni 4x4 kombi, koji je potpuno opremljen kako biste doživeli beg bez granica, oslanja se na umeće Citroën-a i Rip Curl-a. Ovaj sajam bio je takođe prilika Citroën-a da ponudi nove usluge za asistenciju i za produženje garancija.

Citroën učestvuje na ovom simboličnom sajmu za vozila za zabavu i ističe svoju raznoliku ponudu vozila za kompovanje nastalu na osnovama Jumper-a i SpaceTourer-a.

Na svom štandu, Citroën je predstavio SpaceTourer Rip Curl Concept, jedinstveno tumačenje SpaceTourer-a posvećenog sportovima na otvorenom, koji je nastao iz saradnje između Citroën-a i Rip Curl-a. Ovaj moderan kombi, predmet krajnje mobilnosti i simbol bega bez granica, ima povećane mogućnosti zahvaljujući preradi 4×4 firme Automobiles Dangel. I za potpunu slobodu, Pössl ga je pretvorio u kompaktno vozilo za kampovanje. Ova promena i izgled su već dostupni u gami SpaceTourer-a.

Moderna spoljašnjost i funkcionalna unutrašnjost ovog vozila su naglašene originalnim izborom boja i posebnim materijalima. Namenjen je svima koji vole boravak na otvorenom, robustan je, prostran i okretan u svakodnevnom životu. On naglašava kvalitete SpaceTourer-a: modularnost, jednostavno korišćenje, udobnost i tehnologije u službi bezbednosti i slobode. SpaceTourer Rip Curl Concept će biti deo Rip Curl turneje od oktobra 2017 do januara 2018. godine!

Tokom dinamičnog testa u okolini Buržea, posetioci su mogli da probaju dva vozila iz Citroën-ove game (SpaceTourer i Jumper), opremljena poput vozila za zabavu.

Ovaj događaj je bio prilika brenda da ponudi, bez dodatnih troškova, uslugu asistencije za vlasnike vozila za kampovanje, koja su nastala na osnovama SpaceTourer-a, Jumpy-a i Jumper-a: CITROËN CAMPING-CAR ASSISTANCE, asistencija na putu, koja je dostupna 24h/24, 7 dana u nedelji i koja pokriva 3 geografske zone (Evropa, Evroazija i Magreb) i 55 zemalja sa 6 500 ovlašćenih servisa. Citroën će da predloži, u prvo vreme za francusko, nemačko, italijansko i špansko tržište, i produženje garancija, po povoljnim uslovima, za sve koji voze ova vozila za kampovanje, kako bi se zahvalio klijentima na njihovoj odgovornoj vožnji.

Za Citroën, vozila za zabavu čine glavnu osu razvoja. Brend nastavlja svoju dinamiku, beležeći najveći napredak u Evropi, već dve godine, u odnosu na ostale brendove vozila, sa, u 2016. godini, rastom registrovanih vozila 3,6 puta većim u odnosu na tržište. Citroën je, naročito, prisutan na tržištu vozila za kampovanje kroz brendove Pössl, Clever i Campster (grupa Pössl), Bürstner, Dethleffs, Carado, Sunlight i Etrusco (grupa Erwin Hymer), Adria (grupa Trigano), PLA, Giottiline i Itineo (grupa Rapido).